PREGATESTE-TE SA FII BOGAT

De cateva ori pe an ma joc cu gandul “ce as face daca as castiga la loto”…de cand eram mica am inceput acest exercitiu si de-a lungul timpului nu am facut decat sa maresc suma… la inceput avea masura unei Dacii sau a unui video, in timp s-a transformat in case, masini, niste sume cu multe zerouri in Euro…dupa 35, am vazut o vila pe Kiseleff care-mi place la nebunie si am mai marit un pic cota- putin ingrijorata ca daca castig suma X nu-mi mai ajunge si pentru vila, calatorii, afaceri, sumele donate prietenilor, mama, contul pe viata al copilului, etc- naiv. Om naiv.

De cate ori ma joc cu acest gand al castigatorului insa imi vine in cap campania la cafeaua Elite, creata chiar de niste prieteni buni, pe care o gasesc geniala…pentru ca mi-am dat seama ca pentru orice este bine sa fii pregatit.

Nu m-as fi gandit sa-mi fac un bagaj de prim ajutor in caz de cutremurJ))) nu(!)…m-am gandit ca daca tot castig la Loto, e bine sa-mi fac niste teme…

Mi-am adus aminte ca am scris un email prietenilor (cumva in stare de soc, cu aceeasi naivitate cu care suprinzi un copil la prima plecare in tabara) cand am ajuns in Qatar, primul meu contact real, adult, asumat cu lumea celor bogati, infinit de bogati, inhibitiv de bogati.

De atunci ( sau de cand ma stiu ) ma tot pregatesc sa fiu bogat. Hm.

“Qatar,

Zbor frumos, cu plasme mici in scaune si pline de filme. Scaun confortabil, distanta mare intre scaune, stewards politicosi si o rusoaica splendida cu ruj rosu:-)

Am aterizat, un sofer indian ma astepta cu numele meu scris pe o foaie portocalie. Mergem impreuna catre masina, o limuzina americana, alba.

Pe strazi, vei fi suprinsa sa vezi, cat de disperati sunt dupa masinile americane, este plin de SUV-uri, hammer, chevy, vechi, noi, bubuie motoarele...Lumini, bec cu bec, nici unul stins/ ars...m-am uitat si de sus din avion si am fost uluita sa vad ce decoruri de lumini fac, aratau ca niste mileuri facute de mana.

Aici nimic nu este facut mic, ieftin sau insipid. Totul este mare, grandios, stralucitor, bling-blingul la el acasa, exagerat, te reduce chiar la tacere....cele mai late sunt trotuarele...si sunt goale. Azi noapte cand am aterizat erau doar 30 de grade, umiditate crescuta. Vom trai in cutii de aer conditionat si nu avem voie sa deschidem nici un geam.

Locuiesc in cea mai inalta cladire din Quatar, 62 de etaje. Stau la etajul 19, apartamentul 06. Suntem 2 fete, locuiesc cu o malteza, pe jumatate australianca, foarte simpatica

Ea are un apartament de 80 mp, eu de 90 mp, in plus fata de aceste apartamente avem inca 2 camere- una pentru nanny (daaa) si inca una pentru oaspeti. Avem 3 bai mari, si o bucatarie huge...si un living de 80mp:-). Ma rog, mergi cu bicicleta. Wenge tot. Si sute de perne, sunt obsedati de perne...exista canapele cu cate 20 de perne, si canapele cu cate 12, patul meu avea doar 22!!!!!

Am dormit bustean, literalmente.

Deci, diva romanca, a aterizat, si-a luat soferul, pana aici toate bune, ajungem la hotel, nu aveam nici un ban de bacsis…nici pentru sofer, nici pentru cel care mi-a carat bagajele in camera- penibil. Lizzy mi-a spus ca e ok, nici ea nu a dat nimic.

Dar, ma duc la receptie sa deslusesc lucrurile, si pentru ca stau 43 de zile in acest hotel, trebuie sa pun un depozit...ii zic senina ca ii las eu bani cash...imi cere 600 de dolari..ii zic ca am doar 500, si el zice Ok.

Si-mi ia toti banii:-)

Asadar, azi sambata, sunt deja lefter popescu!

Intre timp, m-am panicat, Lizzy mi-a spus ca se plateste o data pe luna, la inceput, nu saptamanal cum este contractul…deci pe 1 abia voi lua toti banii,  but don't worry-  pana atunci  a zis ca cumpara ea mancarea:-). So, I always need a guarding angel...

Ma rog, din magicul deposit lasat la hotel, putem manca si bea in hotel... 10 euro berea insa, mai asteptam Happy Friday.

Tigarile cica sunt ieftine aici, bautura se cumpara pe permis, femeile din alte tari (populatia locala cica este ff putina) se imbraca ca noi...la birou insa este problema.

Avem piscina si sala pe gratis, micul dejun nu este inclus- si wifi, slava domnului.

Arata inhibitiv de scump, este ceva....

Cele mai mici strazi au 3 benzi-pe sens

Liftul merge cu o viteza imensa, ca sa se opreasca la etajul 19 incepe sa incetineasca de la 16....

In lift azi noapte un domn cu 3 femei, imbacate in negru, cu 12 copii...nu le vedeai ochii-> purtau plasa la ochi. OMG!!! E ciudat rau… Si incapeam toti in lift si hotelul are 6 astfel de lifturi.

Ultima dintre toate: mi-a luat 7 min sa ma prind cum naiba fac ca dusul sa bage apa calda:-)

imbratisari kempiskiene

Imi place la nebunie, abia astept sa ma intorc acasa. “

Probabil cand nu voi mai vedea toate aceste lucruri, cand voi fi incetat deja sa mai scriu aceste emailuri si cand reclama la Elite isi va pierde din farmec, inseamna ca sunt gata pregatita. Adica gata sa castig la Loto.